barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

20/1 2013 blivande mamma! Fråga!

Kategori: Blivande mamma

En fråga till alla er där ute som är eller har varit gravida, hur fort kan man börja få symptom om man är gravid jag är nämligen hur hungrig som helst jätte konstigt för jag brukar inte vara hungrig i vanliga fall jag brukar bara vara sugen på nått. Men idag så har jag även börjat må illa men inte så som jag brukar, har haft ont i magen till och från några daga men nu mår jag rent utav illa?! Inbillningar? Jag vet inte men vill gärna ha svar för jag hatar att må illa men om chansen finns att jag kanske är gravid så är det ju värt det. 
 
Tacksam för svar ASAP! :)

Kommentarer

  • johanna säger:

    sv: ja, pretty little liars är en serie :)

    2013-01-20 | 10:00:59
    Bloggadress: http://jjohannaandersson.blogg.se
  • isabella Isaksson säger:

    svar: ja! :)
    Jag börja hålla på med designer för 4 år sen.. men då hadde jag inge bra pogram ... så jag har väl hållt på med designer i photoshop i 1 år :)

    Men jag gillar att göra andras designer mer än mina.. så jag brukar göra finare designer åt andra :)

    <3

    2013-01-20 | 12:10:29
    Bloggadress: http://onename.Blogg.se
  • I D A ♥☺ säger:

    Sv: aa det var jättegott! gul? kanske var för att det var kväll och mörkt ute och tänd lampa.

    2013-01-20 | 15:02:23
    Bloggadress: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: