barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

blivande mamma 4/3

Kategori: Blivande mamma

Det är ju lite jobbigt då man först ska lära sig alla nya ord, som Äl, BIM osv. Iallafall så har jag ganska nyligt haft Äl så jag hoppas att det har fastnat den här gången. :) 
 
En sak som jag är säker på är att mitt/mina barn ska uppfostras med kärlek om dem ritar en teckning så är den fin oavsett om man ser vad det är eller inte, får dem ett är på kroppen så är de inte fult det är ett minne från något som hänt. Om mitt barn sjunger så kommer de vara  vackert i mina öron oavsett vad andra tycker. Detta är jag säker på!
 
Eftersom att enligt min pappa så var och är jag fortfarande sämst på att rita jag är sämst på att sjunga och ingen ska ens behöva höra på det enligt han, jag ser äcklig ut för att jag har ärr på kroppen från att jag har atopisk hud. 
Han sa även till mig en gång att han önskade att han och min mamma hade gjort den aborten som dem pratade om på mig för att jag är hans livs största misstag. 
 
Därför är jag säker på att mitt barn kommer att måla och sjunga vackert!
 
Den här bebishanden målade jag för någon dag sen. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: