barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma 6/3 2013

Kategori: Blivande mamma

Jag längtar tills morgon när jag får testa, men jag är vääldigt nervös för tänk om det blir minus igen? Ja de är klart att det är ju bara fortsätta försöka men endå då är det ju en hel månad till att vänta.. Inte så kul. Helst vill jag ju redan nu ha mage och köpa bebekläder. Aja nu ska jag försöka sova och längta tills imorgon bitti. Uppdatering på testet kommer imorgon, men är det minus så vill jag köpa älstickor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: