barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

blivande mamma 5/3 2013

Kategori: Blivande mamma

Har nu försökt räkna ut hur tidigt jag kan testa och de jag kommit fram till är på torsdag eller fredag. har ju ändå ett bra test så kan pröva ganska så tidigt. Min katt har då varit helt konstig nu i 2 dagar. han är ivägen hela tiden också ska han vara med hela tiden. också går han och river ut allt som är i hans väg. 
Han är lite knasig min älskade kisse men de gör inget så länge han inte alltid är så så är jag nöjd. :)
 
Hur kan man inte längta till de här? mysmage. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: