barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Februari!

Kategori: Blivande mamma

Fick min mens igår igen..
 
Har läst lite på internet om ofrivillig barnlöshet. Enligt där jag läste så när man försökt i över ett år så kan man kalla sig "ofrivilligt barnlös".
Och som jag skrev tidigare eftersom att jag "bara" är 22 år så får jag inte hjälp för att man måste vara 23 år gammal och ha försökt i 1 år. 
 
Jag vet att jag kan leva med att aldrig få egna barn men att jag vill isånafall adoptera.
Jag har sagt åt min sambo att jag vill att han ska fundera på om han kan leva med att aldrig få egna barn för ifall att han inte kan de så vill jag att han ska få träffa någon som kan ge han det. 
jag kan och vill inte tvinga någon leva med det om dem kan få barn. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: