barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

SNART, SNART, SNART!

Kategori: Blivande mamma

Hade ju som sagt äl i veckan och jag hoppas och tror att vi prickade in det ganska exakt. Jag hade jätte ont i magen dagen efter vet inte hur lång tid det tar för ägget att fastna men man kan ju alltid hoppas att det var det jag kände iaf. 
 
Jag ska testa den 5-6 något av dem datumen jag läängtar. :)
I helgen är då både jag och mr lediga så då ska vi bara rå om varandra. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: