barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma 6/3 2013

Kategori:

Imorgon ska jag göra ett test, jag längtar otroligt mycket. Och kan knappt vänta. Jag hoppas såklart på ett plus. Vill veta vad man kan ha för tidiga symptom men vet inte om jag riktigt kan lite på dem heller för det kanske är så att man får "tidiga symptom" bara för att man hoppas så mycket. jajaär det inte plus imorgon så kan jag ju alltid hoppas på plus nästa månad. Dock så funderar jag på en sak. Om man inte kan bli gravid och behöver hjälp med det så måste man ju ha försökt först i två år, men hur kan läkarna veta att man försökt i två år? Ska man då gå in till nån och säga att man börjat försöka eller hur gör man??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: