barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Ägglossningstester! Blivande mamma, 22/3 2013

Kategori: Blivande mamma

Jag köpte ägglossningstester. Veckan för jag har läst så mycket om att bli gravid och många som inte har ägglossning efter att dem tagit ppiller så jag blev lite orolig också tog jag ett test som visade negativt, dagen efter tog jag ett till som visade negativt och lite orolig blir man ju.. Men då tog ja ett till test i förrgår som visade positivt och ett igår som visade positivt.

Sen tycke jag det är grymt kul att min mamma utan att veta att jag och mr försöker bli med barn så har hon börjat prata om barnbarn säga att hon vill blimormor säga att hon har mycket bebis grejer som jag ska få ärva osv.

Godnatt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: