barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

26/4 2013 - ett tag sen

Kategori: Blivande mamma

Sitter i min nya mjukisdress som är ljusljusgrön riktig somrig färg och väntar på att babe ska komma hem. 
Det är nu 4e försöket och eftersom jag hade ppiller så vet jag ju inte om de är därför det tagit några försök eller om de är för att jag har varit rökare. sen så är det väll normalt att det tar ett tag. 
 
Denna månad har jag iaf ätit folsyra vi köpte även preeseed som vi har använt under äl dagarna. Jag har slutat röka jag är på min 4e dag nu som rökfri och inte faan är de lätt jag ångrar verkligen att jag ens började röka. 
Jag har inte drucit nå alkohol heller på ett bra tag. jag hade en liten vinkväll med min kusin för ett tag sen men annars har jag då inte druckit nå. 
 
Ikväll ska jag jobba kl 22-03 ungefär eller ja vi stänger 03 så vi ser ju när vi är färdiga. 
 
Fick lön igår så jag har shoppat lite köpt en somrigresårklänning också har jag köpt min nya mjukisdress en ny mascara lite underkläder osv. 
 
Jag ska göra gravtest nästa vecka onsdag eller torsdag. hoppas verkligen på ett + nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: