barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Utkast: Apr. 03, 2013

Kategori: Blivande mamma

Fick hem lämpen idag så jag kan börja övningsköra igen så jag har kört lite Grand idag med älskling då vi for in till stan för att köpa sushi. Också imorgon så får jag hämta ut mina provlinser och förhoppningsvis mina nya glasögon också tar jag bort min tandställning imorgon. Livet kan nog inte bli bättre just nu. :D

Ska göra ett gravtest imorgon också, och visar det neg så ska jag göra ett nytt om några dagar. :) håll en tumme för oss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: