barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma 31/3 2013

Kategori: Blivande mamma

HållerHåller på att dö av otålig väntan, jag bli galen på att vänta det är såååå tråkigt..
 
ja har fyllt i min tatuering på handleden idag, morgon har jag antingen tänkt skriva själv eller be älskling tatuera in de på mig, ordet lycka på ett av mina finger, typ mellan fingrarna. :)
 
nu ska vi sova och se på desperate housewives, jag bara äääälskar att älskling tycker om desperate housewives. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: