barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

5/2 2013 blivande mamma

Kategori: Blivande mamma

har inte haft ork, tid eller något kul att skriva om.. 
 
men nu när john blund verkar svika mig nästan vareviga natt, även om jag för några dagar sen bara sov 4 timmar under natten och klev upp typ 10-10.30 så kunde jag ändå inte somna förrens typ 2-3 tiden på natten.. de är såååååå störande så jag håller på att bli vansinnig. blir ledsen på nätterna på älskling sover, varför? jag vet inte..
 
Iaf så gjorde ju jag ett gravtest den 26/1 och det visade negativt men då hade ju jag haft en konstig blödning då min ägglossning skulle vara det vill säga inte så långt efter att jag slutat med ppillrena men jag skulle ändå inte ha mens förrens den 26e. men då tänkte jag och älskling att tänk om det var mens isfl skulle ju min äl vara uppskjuten så jag har ett program i mobilen för att kolla ungefär när den är. så nästa vecka lördag ska jag göra ett till test också ser vi ju när mensen kommer om den kommer. 
 
Det är ju väldigt förvirrande och konstigt allt det här i början innan man kan det. 
 
Vi fortsätter hoppas och hålla minst en tumme och en tå för att vi kanske.. kanske får ett + på lördag iaf. :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: