barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma! 21/1 2013

Kategori:

Om 8 dagar fyller jag år då blir jag 21. Gud vad tiden går fort när man passerat 18/19. Eftersom jag somnade så sent både fredag och lördag så lär det bli en ganska sömnlös natt inatt också, John blund vill inte vara vän med mig. :( uppsvullen mage och illamående och hungrig hereela tiden idag också, illamående och hungrig samtidigt går inte ihop. Jag ser på ett bones avsnitt nu för att fördriva min sömnlösa tid. Detta avsnitt så är det en liten bebis med, det är ju ganska kul eftersom jag är Bebissjuk. Min älskade ligger då och snarkar bredvid mig. Fuskis!
 
Aja nu ska jag fortsätta se bebis avsnittet, sen försöka sova.. Igen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: