barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma 19/1 2013

Kategori: Blivande mamma

Jag är såååå glad att jag har träffat världens snällaste och bästa man. 
Alltså mr är allt det jag drömt om och nu ligger han här i sängen bredvid mig. Han beter sig precis som jag önskat att en man ska bete sig, han säger dem sakerna jag vill höra av en man. Han är helt perfekt och jag är lyckligare än någonsin att jag har han. Jag trodde inte detta var möjligt men tydligeettårig är det det, eftersom att här ligger jag bredvid min drömman så kvinnor där ute ge inte upp drömmännen finns du kanske bara måste hitta några höstrån innan du hittar nålen i högen. ;)
 
Trevlig lässtund! :)
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Sv: Tack så mycket, jag kan inte ta till mig för hur hon ser ut men för fotot tar jag till mig ;)

    2013-01-19 | 10:58:31
    Bloggadress: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här: