barnsjuka.blogg.se

Här skriver Mr & mrs om hur vi känner och tycker kring barn. Vi hoppas även på att mrs snart blir gravid och då kommer vi fortsätta att skriva om hur det känns att vara blivande mamma och blivande pappa. Det finns 2st kategorier i bloggen en kategori är det blivande pappa skriver och en kategori är det blivande mamma skriver.

Blivande mamma 19/1 2013

Kategori: Blivande mamma

Jag kan nästan inte hålla mig från att göra gravtest, jag vill göra de nu på direkten, men jag måste vänta en hel vecka till! Åååh väntan är så jobbig! :(

Kommentarer

  • madde säger:

    sv: ja the walking deda är väldigt bra, älskade serien redan från första början jag såg den haha, rekommenderar verkligen att se serien :)

    2013-01-19 | 16:51:51
    Bloggadress: http://maddejonsson.bloggplatsen.se
  • emelie säger:

    SV: Jag jobbar på ett dagis, och sen jobbar jag som värdinna, assistent & städerska på ett företag, SVEMO :)

    Tack för att du tittade in på min blogg, eran blogg verkar intressant så jag kommer följa den :)

    ALL lycka till att ni ska få eran bebis snart. Kraam

    2013-01-19 | 20:46:40
    Bloggadress: http://emelie.forme.se

Kommentera inlägget här: